Als u een klacht heeft ten aanzien van de dienstverlening en/of het handelen van een medewerker van Ooms & Elzakkers dan stellen wij het zeer op prijs als u dit met ons deelt. Wij zullen uw klacht zorgvuldig behandelen. In deze klachtenregeling leest u op welke wijze u een klacht kunt indienen en binnen welke termijn deze behandeld wordt.
De directie is verantwoordelijk voor de behandeling en de registratie van klachten over medewerkers van en/of over uitgevoerde werkzaamheden door Ooms & Elzakkers.
Met de behandeling en registratie van klachten wordt in eerste instantie de directie belast. De directie:
Mocht de klacht betrekking hebben op de dienstverlening en/of het handelen van de directie zelf dan zal de klacht worden behandeld door onze externe kwaliteitsadviseur.
Een klacht moet schriftelijk via het postadres (Bergrand 228, 4707 AT Roosendaal) ter attentie van de directie worden ingediend en ondertekend en bevat tenminste:
Bij een klacht dienen afschriften te worden verstuurd van alle documenten die relevant (kunnen) zijn voor de beoordeling van de klacht. Dat betekent in ieder geval afschriften van de documenten waarnaar in de klacht wordt verwezen.
Klachten die mondeling worden ingediend zijn niet ontvankelijk.